kutyatáp
kutyatápok
Terrarisztika

Terrarisztika

Google+

Google+

Twitter

Twitter


Facebook

Facebook

Gyártók

Gyártók

Partnerek

Partnerek

1 kg táp = 1 jótett civil csoportKutyavédő és kutyás szabadidősport egyseületHorgász webáruház
Kulcsszavak

Kulcsszavak

kutyafelszerelés Kutyatáp Állateledel webáruház webshop háziállat magazin acana eukanuba trixie

Kutya Naptár

Kutya Naptár

2017 Október 24. kedd  43. Hét

Névnapok ma:

Dönci, Kaffantó, Kafi, Lovag

Névnapok holnap:

Csalfa, Daffni, Dáriusz, Inga, Lüszi

Samponok, Kutya samponokMacskaalom, Macskafelszerelés, sanicatMacskajáték, MacskafelszerelésKutyapatika, Kutyafelszerelés

Infók

 

Az allatishop.hu webáruház kezelése

Az allatishop.hu állatfelszerelés webáruház kezelése
 
Az ÁllatiShop webáruházat és Online Kedvencek Magazint olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Ön minél egyszerűbben megtalálhassa és megvásárolhassa a ketresett állatfelszerelés terméket. A webáruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk, és azon túlmenően próbáltuk további ötletekkel segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb állatfelszerelések kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk Önnek a lehető legtöbb javaslatot, és információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan.
 
Az ÁllatiShop Webáruházban Ön rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről. Ebben az esetben adatainak megadása nem szükséges. A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthat termékeket, amelyek egy átmeneti tárolóba kerülnek, s ha Ön regisztrálja magát adatai megadásával ezen cikkek azonnal megrendelhetőek, így nem szükséges, hogy bejelentkezés után újra kiválassza azokat. A termékek megtekintésére egy többszintű menüstruktúrát hoztunk létre. Az ÁllatiShop Webáruház főoldalán található hivatkozások segítenek a fő termékcsoport kiválasztásában, melyen belül további alcsoportok szerepelnek. A kívánt termékcsoportra kattintva, részletes terméklistát kap. Itt választhat a termékek közül, és eljuthat a termékek részletes információs oldalaira, amelyen már fénykép és részletes leírás is található. Amennyiben szeretne más termékeket is megtekinteni, az webáruház minden oldalán megtalálható kezelőgombok segítségével böngészhet tovább. Rendelés
 
Érvényes rendelést Ön csak regisztráció után, a szállítási és számlázási adatainak megadásával adhat fel. A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni. Természetesen lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is, így akár ajándékot is küldhet webáruházunkból. A regisztrációt megelőzően, vagy követően kosarába elhelyezheti a kívánt termékeket. Itt választhat fizetési és szállítási módot. A szállítási cím megadása után az áruházi szoftver automatikusan kiszámítja a fizetendő szállítási díjat.
 
Személyes adatok módosítása
 
Amennyiben személyes adatiban bármilyen változás történik (telefonszám, e-mail cím, lakhely) kérjük, jelezze ezt nekünk, hogy garantáltan célba érjen csomagja! Ez többféle módon történhet:
1./ a webáruház felületén a fiókba belépve, a személyes adataim menüpont alatt.
2. telefonon 0670-772-84-15 számon.
2./ e-mail-ben a info@allatishop.hu címen.
3./ a megrendelés megjegyzés rovatában feltüntetve.
 
Téves megrendelés
 
Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben a info@allatishop.hu címen vagy a 0670-376-38-12 telefonszámon személyesen mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hétig kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.
 
 
Vásárlási információ
 
Az ÁllatiShop webáruházban szereplő termékek árai forintban és Áfá-val jelenek meg. Az esetleges elírásokért, programhibákért nem tudunk felelősséget vállalni!
 
Rendelési információ:
 
Az allatishop.hu állatfelszerelés webáruház minden beérkező megrendelést írásban és/vagy telefon visszaigazol. A visszaigazolásban minden esetben jelezzük, hogy a megrendelt termékeket milyen határidőre tudjuk szállítani. Ha egy adott termék huzamosabb ideig nem elérhető (kifogyott, vagy megszűnt a forgalmazása) ebben az esetben a megrendelő elállhat a vásárlástól, vagy módosíthatja megrendelését. Ezúton hívjuk fel figyelmét, hogy a katalógusban ill. a monitoron megjelenő színek néha eltérést mutathatnak az eredeti terméknél! 
 
 
Megrendelését a webáruházon kívül az alábbi, hagyományos formában is leadhatja:
 
A info@allatishop.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből egyáltalán, vagy nem az Ön endelést. Erre a formára ugyanazok a feltételek érvényesek, mint az e-mail-es megrendelésre.
 
 
Minimális rendelési tétel
 
Hogy a megrendelt termékre ne rakódjon irreálisan magas szállítási költség, a minimális rendelési tétel 1.000.-Ft. Ettől kisebb értékű csomagot nincs módunkban kiszállítani. A megrendelésnek felső határa nincs.
 
 
Ingyenes szállítás: 20.000.-Ft-ot meghaladó rendelés esetén a szállítás INGYENES! (Magyarország )
 
 
A rendelés elfogadása
 
A rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt egy emlékeztető e-mailben tájékoztatja. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín) munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt. 
 
 
A termékek szállítási módja
 
Személyes átvétel:
A megvásárolt termékek a Resy Bt. Székhelyén ( 1202. Budapest Damjanich utca 71.) előre egyeztetett időpontban is átvehető. 
 
Ha nem megoldható a személyes átvétel a szállítást az Trans-o-flex futárszolgálat biztosítja. 
 
Futárszolgálat:
 
Magyarországon a megrendelt árucikket 5 munkanapon belül a futárszolgálat részére átadjuk, mint utánvétes csomagot. Az Trans-o-flex Futárszolgálat vállalja, hogy a csomagot a feladást követő MUNKANAPON, és MUNKAIDŐBEN kézbesíti (Magyarország határain belül). Ha a futárral nem sikerül a találkozó, akkor a kézbesítő értesítőt hagy mobiltelefonszámával, melyen újabb időpont egyeztethető. A futárok rendkívül rugalmasak és segítőkészek. Bárhol, egy előre leegyeztetett helyen és időpontban (nem csak a megadott címen), átadják a csomagot! Ha valamilyen okból a csomagot nem sikerül kiszállítani, a futár visszaszállítja az Trans-o-flex depóba. Másnap a küldemény újra kiszállításra kerül. Ha a harmadik kiszállítás is sikertelen, a csomag visszaszállításra kera termékét Magyarországon. Alkatrészek esetében a számla egyben jótállási jegyként is szolgál, külön jótállási jegyet nem adunk. Minden termék mellé a gyártó/nagykereskedő által biztosított termékinformációs anyagot szállítjuk. A termékleírásokat a gyártó, illetve forgalmazó által rendelkezésre bocsátott információk alapján készítjük el, a lehető legnagyobb gondossággal eljárva. Abban az esetben, ha a termékleírásban szereplő adatok nem felelnek meg a valóságnak, úgy az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk! 
 
 
Cég adatok:
 
Az ÁllatiShop.hu webáruház üzemeltetője: 
Resy Kereskedelmi Betéti Társaság
1202 Budapest, Damjanich utca 71
Cégjegyzékszám: CG.01-06-730772
 
Adószám: 20627700-2-43
 
Bankszámla szám:
Zirci Takarékszövetkezet
73900195-11070870
 
Elérhetőségeink:
 
Mobil: 0670-772-84-15 E-mail: info@allatishop.hu 
 
 
Cseregarancia:
 
Csak a sérülésmentes, tartozékokkal együtt, hiánytalanul eredeti dobozban visszaküldött termékekre érvényes. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. 
 
 
Elállás joga
 
A Vásárló a szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ha az értékesítő nem a rendeletnek megfelelően tájékoztatja fogyasztót, akkor az elállási jogát az áru átvételének napjától számított három hónapon belül gyakorolhatja. Ha ezen három hónapon belül sor kerül a tájékoztatásra akkor , a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta. Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, a hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta. Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő: 
 
1. jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét Ügyfélszolgálatunkon, telefonon 0670-772-84-15 vagy e-mailben (info@allatishop.hu)
2. munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem (megbontott etetőanyagot, használt fonott zsinórt és damilt csak indokolt esetben, használt, mosott ruházatot pedig csak rejtett, a használat során kiderülő gyári hiba esetén tudunk visszavenni).  Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk!
3. Ön postai csomagként (nem portós) feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:
Resy Kereskedelmi Betéti Társaság, 1202 Budapest, Damjanich utca 71
 
Szavatosság
 
Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerint meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatosság időtartama 6 (hat) hónap. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény esetén a vevő kérheti: a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget; b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetfogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)
 
 
Jótállás
 
A jótállási határidő a 151/2003 kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik. A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt - külön kérés nélkül - magyar nyelvű jótállási jegyet átadni. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Jótállási igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt deltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.( 151/2003 Korm. rendelet,49/2003 VII. 30 GKM rendelet ) (A jótállás idv>
A rendelet teljes szövege itt olvasható!
- 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről
- 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
- 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
- 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
- Ptk. a hibás teljesítésről